*

Jättäkää toki kommenttia. Parannus ehdotuksia, ruusuja ja risuja :) Anna kiittää.

keskiviikko 31. elokuuta 2011

Suomen toisella puolen


Alotin viikon mukavasti kahden päivän saikulla. Oi sitä tunnetta, kun maanantai alkaa musiikintunneilla ja opettaja pimputti pienoa korvan juuressa. Ei järin auttanut siihen olotilaan. Eli kaks päivää yritin nukkua pahaa flunssaa pois ja en poistunu oikeestaa kertaakaa asuntolast pihalle, ellei lasketa maanantai-tiistai välistä yötä, ku päätettii lähtee Varkauden ABC:lle.... What a great idea! :D

Viime yönä/iltana mul tuli iha hirvee koti-ikävä. Johtuen ehkä täällä päässä olevasta tilanteesta. Mä en vaan kykene käsittämään miesten aivotoimintaa! Aina sanotaa, että naisii on vaikee ymmärtää, mut ei ne miehetkää mun mielest mitenkää yksinkertasii oo.... (tai sit ne vaa on liian yksinkertasii) Oon tän vuorokauden jo harkinnu vakavasti, et hakisin nyt jo vaihtoo Turkuu, mut tullu tulokseen, et ei ne asiat täält katoo muuttamalla tai jos muuten katoo, mut mielessä ne silti pysyy.
Siinä näkkyy mun uusii hiuksiaki :)



Ja vielä parit kuvat Venetsialaisista:

hihii... oon piilossa ja kukaan ei näe mua :D (Y)

5 kommenttia:

erika kirjoitti...

Kiva blogi, mut banneri vähän sekava=/

saana kirjoitti...

ihanat hiukset ja kiva blogi! :)

Tıttα kirjoitti...

oikeesti sul on aivan sairaan ihanat hiukset! ja noi ripset, älä vaa sano et ne on oikeet tai oon iha superkateellinen! :(

Anna kirjoitti...

Kiitti kaikille ihanista ja päivii piristävistä kommenteista <3

Titta: kyllä ne oikeet on ja itekki "löysin" (:D) mun ripset vast joku vuos sitte, ku laitoin sitä ripsarii oikeest iha päihin saakka :D

Sini kirjoitti...

Oi ootpas kaunis! =)