*

Jättäkää toki kommenttia. Parannus ehdotuksia, ruusuja ja risuja :) Anna kiittää.

maanantai 5. syyskuuta 2011

Broken (heart) internet





Asiat täällä alkaa pikkuhiljaa sutviintumaa. Ajattelin, et ku sain asiani sanottua Mr. X:älle, ni mul olis sellanen "suuri kivi putosi sydämeltäni" -tunne, mut en nyt tiedä...lähinnä mietin, et teinkö oikein... Enköhän ja loppujenlopuks niinku yks lohduttaja mulle sano: "maailmahan on miehiä täynnä ja kyllä jostain nurkan takaa pomppaa parempi vaihtoehto mulle!" :)

Nyt mun huoleena on se, et mun langaton netti ei suostu toimimaan ja täl kertaa se johtuu täysin mun koneesta. Ei tän paikan viismetrisistä tiiliseinistä, joitten tokia tääl on huono verkko. Mun pelastus on atk-luokka, jossa saadaan hengaa. Mut tän tapahtuman myötä ymmärrätte varmaa, et kuvia en saa tähän postaukseen. Aattelin kuitenki nyt tehä postauksen koska on nyt jo ollu langattoman takia taukoa kirjottelusta ja seuraavan kerran saan tänne kuvia ens viikonloppuna, ku koti kutsuu! (ja rakkaat kaverit)

Täällä tosiaan elelen asuntolaelämää ja jossai vaihees ahdistusta ajattelin, et kui helppoo jos vois taas palata ylä-asteelle ja siihe rutinoituneesee ja "tylsää" kouluelämää. Mut oon mä silti ilonen, et oon päässy opiskelee alaa, johon halusinkin ja en voi valittaa tätä asuntolaa täällä. Tääl on osa nii huippu tyyppei ja meno ei oo kovin tiukkaa. Aattelin kuitenki soittaa josai vaihees Turkuu ja kysellä, et miten toi siirto onnistuis, mut saapi nähä nyt, et miten asiat tästä etenee..

♥ Viikonloppuihin

1 kommentti:

Marjaana kirjoitti...

olit käyny kommentoimassa mun blogissa ja oikeest kui ihana kommentti! :D piristi tätä huonoa iltaa aika paljon! subi ruoka on mul lähel sydäntä ja tää lause kuulostaa tosi tyhmältä, mut ei se mitää :D
Sulla on kiva blogi muuten :) Toi banneri ihan sairaan hieno!