*

Jättäkää toki kommenttia. Parannus ehdotuksia, ruusuja ja risuja :) Anna kiittää.

lauantai 10. syyskuuta 2011

Dragon fly

Pääsin lähtee perjantaina pari tuntii ennen koulun loppumist jo pois, koska mun juna lähti 12.28. Siinä sitte matkustin 4.5h lemmikkieläinvaunussa. Mun lipussa luki: "eläinvaunu, lemmikki lattialla" mua oikeest pelotti, et mun pitää olla lattialla samal tavalla, ku ne koirat sielä, mut ei onneks :D
Kotii ku pääsin, ni sain toivomaani ruokaa eli täl kertaa tortilloita - mm.... ja sen jälkee puunasin itteni kaupunkikuntoon. (laitoin itteeni tunnin ja sit äiti kysy varttii enne, ku lähin, et pitäiskö mun mennä saunaa!!! ::D) Empun kans käytiin kattomassa Pussikaljaelokuva ja en muista millo oisin nähny yht huonoo leffan! Olisin voinu lähtee lätkii sielt kesken pois, mut elin siin toivossa, et se jossai vaiheessa lähtee kunnolla käyntii. Mut niin ei käyny! Sen jälkee käytii Hesellä ja höpöteltii turhat juorut toisillemme. Sieltä ku lähettii käppäilee koteja kohti, ni ylläripylläri, jäätii lagii sellasen leveelle pyörätitasanteelle. Ekaa kertaa elämässäni istuskelin/makasin ja kattelin kaikes rauhas tähtiä :´) Se oli kivaa, vaikken tähdistä mitää tiiäkkään. JA SITTE, ladattii Empun puhelimee Dragon fly -peli ja pelattii sitä vaiks kui kaua, mut äiti lohikäärme sai meijät aina kiinni :'(

Tänää käytii Violetan kanssa vähä Uki Cityssä shoppaa ja, ku kotiin pääsin, ni toine kaveri tuli kattoo mun konetta ja sitä nettivikaa siinä, mutta niinku arvelin, ni ei me saatu sitä korjattuu... Se meni nyt sitte kummisedällä korjaukseen ja ilmeisesti siinä on joku sellanen langatonkortti rikki. Sieltä koneen sisästä niinku :S Pitää vissii sitte hommaa mokkula. Mulle tulee vaa jotai pahoi viboi mokkuloista, en kyl yhtää tiiä miks.

Pitkän kirjotustauon jälkee laitan parin päivän kuvat musta tänne: :) Ja kaikki kuvat tällä kertaa kännykällä, joten pahoittelut laadusta.
Meillä leikitään Halloweenia :D Mut eiks oo hieno? :O
Torstaii look
Kakin kuva ever, mut siis Perjantai iltaa
Lauantailta

Lauantaihiukset takaa

Innostuin vissii mustavalkosista kuvista?! :D

4 kommenttia:

oona kirjoitti...

mut mä osaan seuraaval kerral korjat sen kun iskä piti mulle oppitunnin :D

Anonyymi kirjoitti...

ihanat nuot hiukset ja toi kampaus!(: ja taas kerran sanon et sul o kiva blogi:D

julia kirjoitti...

Älyttömän hyvä laatuisia kuvia kännykkäkuviksi :OO Hienoja noi mustavalkoset, sun hiukset on ihanat♥

Haha joo, noi suomalaiset leffat tuppaa olemaan niin pirun tylsiä, ei näköjään poikennu toikaan siitä :S

Jos haluat kurkkia mun blogini niin
http://crazydaydream.blogspot.com/
:)

sannieerika kirjoitti...

noi silmälasit sopii sulle !! :)